Torsdag

Undra om chifen kommer ringa och be en jobba imon. Hmm.. Skulle vara gött, men samtidigt.. Ligga i solen och glassa är rätt gött det med. Pratade lite löst med Erkan igår om att vi skulle färga hår och ligga i solen och dega imon. Fick låna en bok av henne också. Tappa hakan nu då! Gört! En väldigt tjock en också...
Jenna Jameson's bok "Att älska som en porrstjärna". Vi var inne på Bokia igår och jag stod och bläddra i den, och då hade E den hemma, så.. Ja, jag fick låna den och tänkte att nu ska jag försöka ge mig på att läsa. 
Jag vill ut och lägga mig på gräset här och dega. Men.. Det känns inte så attraktivt då gamlingarna är på väg ut och det härjar en jäkla massa byggarbetare här som far runt. Eller ja, dom kommer i omgångar och försvinner med jämna mellanrum, men ändå. 

Städdag idag förövrigt. Mitt badrum är skitäckligt. Måste handla också. Och så funderar jag på att gå en promenad. Att avverka en timma i solen känns rätt lockande. Att jag kommer dö av svett och ont i röven är en annan femma. Var måttligt stelt att gå upp i morse. 
Givande dag. 

Linn skickade ett väldigt skadeglatt sms tidigare. Eller, jag blev skadeglad, hon är nog mest bitter. Det snöar i Sundsvall, höhö. 

Och observera; På lördag skall jag på personalfest, tack och lov för att man har Erkan på jobbet, och ett tjatter på ca 8-10fruntimmer kan bli väldigt hysteriskt jobbigt.. Vilket innebär att iaf jag lär tröttna rätt fort. Så, jag undrar, någon som har lust att hänga på någon uteservering på lördagkväll och tjöta skit?  

Wie, sol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0