Söndag

Idag är det verkligen söndag.

Gårdagens arbetsdag var ett helvete! Men jag hade rätt kul ändå. Det gick inte fort. Men Linda och jag hjälptes åt. Förvisso tror jag att hon, över lag, gjorde mer än mig..
Sen fick vi ta hand om avloppsvatten i relaxen, och sen stod vi och tittade på massa avloppsvatten ute på gården. Måste nog sett rätt korkat ut när vi stod där, tittade på allt bajs och undrade om det var verkligen var bajs. Och ja, det var det. Bajskaskad deluxe.

Lunchen gick inte ner den heller under vissa omständigheter, och det var inte pga bajset. Så efter att ha gått utan mat, i över ett dygn, så blev det bröd... Och på sätt och vis har jag knappt käkat sen i fredags.
Igår, var jag helt skakis. För lite sömn och ingen mat. Men det blev bröd på kvällen då också.
Så när jag satt och bläddrade igenom reklamen och kollade igenom MAXI-reklamen så knöt det sig i magen och jag blev sjukt hungrig.. Illa när man blir hungrig av mattidningsreklam... Shit.

Gårdagen också, på kvällen. Åkte ner till Bishop och mötte upp bror som satt och drack med sin förre chef. Skittrevligt och lugnt och sansat att sitta där.. Tills jag gick och beställde. Personalkort är tamejfan en riktigt bra uppfinning. Men nått ska vi ha för allt slit. Strax efter 21 kom Toffe och joinade och vi blev kvar på Bishop till stängning.
Sedan gick vi ner till piren och satt där och tittade på konstigt folk. Rätt sjukt hur omogna en del människor är, som visar sig vara jämngammla med en själv.

Kort och gott; en riktigt bra helg.

Kommentarer
Postat av: Erika

Ja juste, städtantsligan har ju du tillhört ett bra tag nu va ? :D

2009-04-26 @ 20:44:07
URL: http://eriikanu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0