Pickapuh

Tidigare idag lekte jag tittut med mina öron. Höhö. Jag har så roligt när jag är ledig.
Tvättade rent mina töjningar, vilket innebär att jag kan se rakt igenom mina öron. I ena örat har jag även en stav på 2-3cm, så på baksidan kunde jag se den staven skymta, så jag stod och drog i den och lekte som sagt "tittut". Ja jag är omogen, jag vet. Bytta till större smycken också. Så är uppe i 7 respektive 6mm nu.

Var ute och gick innan. I sisådär en timma. Gick runt själva österängen eller hur man ska säga, och fortsatte bort runt sanda. Jag hatar uppförsbackar. Men skam den som ger sig. Lite hysteriskt för benen att först gå i brutal uppförsbacke till halvt brutal nedförsbacke. Men äh.
I övrigt har dagen varit lugn, och död.

Och lönen var inte så fasligt kass den heller. Så det gör inget om jag "råkar" få med mig nått mer hem imon. Skall besöka stan med Erki. Skulle gått med mor, men hennes hjärta är inte riktigt som det ska så skonade henne från att härja runt på stan. Hoppas bara att vädret är med oss. Allt blir så mycket bättre med lite sol.

Just nu är tvätten igång och jag måste reda ut vem och hur mycket jag är skyldig pengar för i lördags.
Skrutt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0