Personalfest

Igår var det som sagt personalfest, eller Fruntimmersfest om man hellre vill kalla det, det.
10 tanter som satt och kackla. Dock så stod nog jag och E och cheferna för mycket kackel och konstiga läten.
Jag och E satt och rapa som ena rediga karlar och präktiga Saba "men fyyyy" på brutal brytning. När jag slängde en prilla kom det igen, när E tog en prilla kom det också.
Kul att man kan reta nån iaf.
Och så pratade vi så klart snusk, och det var inte heller populärt i mångas öron.
Sussi blev Jätteonykter och det är nog första gången jag sett att ögonen verkligen gått i kors på någon.
E hävdar att dom gjorde det på mig också men.. Äh.

Anlände till E vid 16 ungefär och kort efter öppnades första ölen. 1½ timma senare hade 3 flaskor åkt ner.. Hoppasnkerstin. Martina dök upp runt halv fem och var inte sen med att haka på alkoholen.

18,00 var vi hos Anna, en av cheferna. Där bjöds det på öl och cider och mat och annat gott. Och det var förvårnansvärt trevligt. Men det var nog för att man börjat dricka innan och var aningens bedövad redan.

När jag och E gick på toa ihop så kom det från, vem minns jag inte "jäkla fjortisbeteende!" men vi är omogna! Dock, förr förstod inte jag konceptet med att gå två stycken på toaletten, än mindre när man är hemma hos någon. Men eftersom jag är så jäkla skillad i hjärnkapacitet har jag kommit på det. Ingen nyhet vad som komma skall, men ändå.
Anledningen till att man går på toa med någon är för att snacka skit. Kort och gott. Man ordbajsar sånt man inte kan säga bland folket, hehe. Yeah yeah, ingen nyhet då..

Jag och E satt och prata om den där videon hon är med i på youtube. Hon sa att hon ibland kan börja sjunga på den. Så jag tittar på henne, helt seriöst och "Men.. Då har ju du skrivit en löt" och hon "Ah..." och sekunden senare "Vadå löt?!" Felsägningar is the shit.

Vi drog ut till Olearys och det var i princip inget folk när vi kom dit, ingen kö, ingenting. Men halleduttanes, en halvtimma senare var stället smockat! Vi drog runt 1 redan.

Hur mycket jag drack vet jag icke, vad jag drack.. Hmm.. Mobilen visar iaf att det var en del.
Hehe.

Kommentarer
Postat av: Erika W

Don't drink and dial ! :D

2009-04-19 @ 13:19:02
URL: http://eriikanu.blogg.se/
Postat av: Erika

Haha, att du tror att du är fränare än mig är ditt problem knäppflicka :P

2009-04-19 @ 19:46:17
URL: http://eriikanu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0