Onsdag; Lön

Bra bra bra dag.
Fick lön idag och mötte upp Erki på stan vid halv elva ungefär. En timma senare var vi båda 500spänn fattigare.
Hittade två toppar med 50tals motiv, en jeansjacka, lite grejer till håret. Erki hittade en hel del fint hon också. Besökte även bolaget inför lördagen. Satt på hennes balkong och glassade oss i solen och fikade, så ja jag har blivit röd på kroppen..

Idag blev jag inte väckt. Vaknade av mig själv runt 8 sen någon minut senare dundrade en traktor förbi..
Imon lär dock bli en pärs... Men då kommer jag iaf upp tidigt och kan börja städa rent här. Ser förjävligt ut, rent ut sagt..
Skadar ju inte att försöka tänka positivt iaf.
Tänkte gå en promenad imon.. Förra gångens promenad har satt sig i rumpmusklerna av alla uppförsbackar.



Kommentarer
Postat av: Soph

Åh, lön ...

2009-04-15 @ 22:53:24
URL: http://soph.se
Postat av: Alexandra

Haha din lilla härmis! Nu har du köpt TVÅ likadana linnen! Illa gorilla att man har samma smak. :P

2009-04-16 @ 08:34:49
URL: http://highschoolhellcat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0