"Oh, jag blir så knäpp"

Det känns som om det kommer hända lite för mycket framöver, för att min stackars hjärna ska klara av det.
Vilket gör att jag blir ännu mer stressad än vad jag redan brukar vara, och få ihop 1+1 och allt blir som en stor fet gägga i skallen.
Nu kommer det även bli mycket jobbande framöver. Och jag vet inte hur sommarn kommer se ut. Och vem som kommer när och om någon ska komma på besök och vad som ska ske och hur osv.. Ja.. Förvirringen är total.

Ett gott exempel är 9maj. Min syster ska ha kalas då hon och hennes karl fyllt år. Den helgen jobbar jag på att få fri. Vet inte hur bra det kommer gå, då det är sjukt mycket hela den veckan på jobbet. Linn åker söder ut på tisdag, vilket innebär att jag lär försöka hänga med henne så mycket som möjligt och även har vi tänkt dricka vin 9maj. Den dagen är det även fest på kåken. Kasst band, men det är ju ändå nått. Och då behöver man skjuts.. Och.. Ja.. Det brukar ju gå sådär bra på den fronten.

Och på nått sätt känns det som att det kommer bli såhär fram över.
Alex snacka om att komma ner till Kristiflygare men oddsen för att jag kommer få vara ledig då är lika med noll just nu. Fick förfrågan om att fara till Rassle, vore skitkul, men.. Ledigheten tryter då jag kommer vara ledig två helger efter det.
Jag vill åka på Jokers.
Och jag har kommit fram till  att i år kommer bli mitt sista besök på Srf på ett bra tag. Jag vill inte ens åka dit i år. Och det är en månad kvar bara. Just nu ångrar jag att jag inte tog 1-2 veckors semester när jag har skapat mig ett nytt nätverk av vänner. Förra året satt jag av min sjukskrivning och semester och gjorde inte ett skit. Men... Lär ju ge bra pengar och jag har ändå många fria helger. Men det är bra att vara efterklok.

Nackdel är väl att jag verkligen Måste planera minsta lilla grej nu framöver för att få allt att gå ihop. Alla kommer hem, vänner på besök, vänner här att umgås med, jobb, njuta av sommarn och må bra.
Ja, stressen kryper i kroppen och en liten panikartad känsla hoppar fram.

Hjärnsläppet är nära!

Kommentarer
Postat av: Linn

Det löser sig när det väl är dags ska du se :)

2009-04-28 @ 15:18:26
URL: http://pixie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0