Knasigt

På mitt arbete så har det hänt både det ena och det andra. Saker som gäster åstakommit och saker som bara händer lite otippat.
Tex bajskaskaden i relaxen var ju lite otippat och rätt äckligt. När Martina välte en full smutsvagn så det bara välde ut tvätt. När Erki höll på att köra över en något känd person. Linda som dragit skallen i en dörrkarm. Martina som drog skallen i ett dammsugarmunstycke. Ja, det finns en del i bagaget, som bara händer lite otippat.  
Men, idag så lyckades jag fastna med håret i en tvättvagn! Jag trodde att jag fastnat i nått rejält och stod där och skrek och kom inte loss för fem öre. Erki kommer och filmar och det visar sig att jag fastnat i karborren på tyget som är över tvättvagnen, så hon fick dra loss håret... Lyckat, hell yeah..

En annan grej som var rätt "slag-i-pannan-syndrom" idag var när S tyckte att Erki pratade mycket och det brukar hon ju inte göra.. Min första tanke var "Ne men du skriker så djävulskt så du hör inte när vi pratar!"

Imon ska jag in till stan och bjuda mig själv på frukost och sedan sitta och sola med Erkan och titta på folk. Hoppas bara det är lite varmare än idag.

Nästa vecka lär bli kanonbra! Linn kommer på tisadagen, så ska försöka störa henne så mycket som möjligt. Är ledig på torsdag och då ska vi nog ut i skogen med djuren. Och på lördagen ska vi ner och grilla på stranden på kvällen. Skippar kåken totalt, det är inte värt det. Så ska höra mig för om någon är sugen på att haka på. Och vi ska bli rätt onyktra, hehe.
Supa Linn under gräsmattan är väl planen.


Kommentarer
Postat av: Linn

Haha, du är ond! :D

2009-04-29 @ 18:53:55
URL: http://pixie.blogg.se/
Postat av: Martina

Svar på nr två: Ja det var det jag försökte få fram, att det var poängen med det hela. ;P



Hähä.. Ja det händer en hel del på hotellet, man kan ju snart skriva en hel bok om allt knas som händer! hihi

2009-04-29 @ 19:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0