Jaha, och nu då?

Jag har gjort i princip alla mina måsten för dagen. Det enda jag har kvar att göra är att handla.
Jag har städat i form av diskat, plockat undan, dammsugit, städat badrummet. Rätt värdelöst att jobba som städerska.. Det går så fort att städa hemma då. Sen har jag förvisso ingen direkt stor lägenhet, men ändå. Plus att jag har som tendens att göra allt på en gång och inte ta massa onödiga avbrott.
Var ute och gick nyss. 60min och jag höll på att dö halvvägs upp till sanda. Det gjorde så ont i mina rumpmuskler att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Men det är bara till att bryta ihop och gå vidare, bildligt talat, höhö. Ja jag är lika rolig som allt. Undra hur folk står ut... Jaja, inte mina beskymmer!

Så nu ska jag fördriva tiden med en kopp kaffe och en film för att sedan.. Ja.. Vem vet.

Skepp o'hoj!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Känn dig UTMANAD!







http://highschoolhellcat.blogg.se/2009/april/utmanad.html

2009-04-16 @ 15:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0