Fredag

Dagen var kanon fram till typ ett eller nått. När chefen ringde... OH! Jag ska jobba imon. Av alla dagar så blir det imon.. JAG VILL INTE!!!
Jag hade tänkt att för en gångs skull få sova ut och Inte bli väckt av peab som tycker att det sååå roligt att greja precis här utanför. Men neeeeeej. Då måste jag upp vid 6,30. Och ja, jag behöver inte jobba längre än till 13 men ändå! Då ska jag hem, äta, duscha och allt och sen åka till stan och vara hos E till fyra ungefär.. Bajs!

Var där tidigare idag. Hon färgade mitt hår och det blev kanoners. Sen gick vi och köpte pastasallad. Dock blev det inget med solandet.. Var lite väl kyligt ute. Handlade lite annat också och sprang på Fia i affärn.

Suck.. Jag hade hela morgondagen planerad. Sova ut, ta en lång morgon, gå en promenad, hem och duscha och sen ligga i soffan och dega fram tills det var dags att åka.
Men nej....

Bajs bajs bajs.

Får la se det positivt att jag ändå får jobba. Men ändå.
Hoppas det är 50/50 på rum och avresor som åker så jag kan få speeda och komma därifrån.
Direkt!

Jag vill inte!

Kommentarer
Postat av: Erika

Ja, men att vi var rätt lika visste vi ju redan innan :)

2009-04-17 @ 17:16:08
URL: http://eriikanu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0