4 öl och 3 timmars sömn

Inte bra inte bra. Jag skulle kunna somna nu, direkt, pang bom!
Igår kväll när jag satt i godan ro och läste fick jag ett sms där Andrej undrade om jag skulle med ut till Väst göte, för Go Getters spelar där. Och ja, det är ju inte helt fel. Tänkte vara nykter, men väl där slank det ner 4 öl. Opps!
Kände inte en jäkel och stod mest som ett fån. Folk som kände igen mig fråga efter Johnny. Så jag tänkte gå in och sätta mig och vara ett fån där, men då stod Toffe vid dörrn och hängde!
Kanoners.

Att jag har huvudvärk är inte så lustigt. Liten mängd alkohol, många smällar i huvudet, och alldeles för lite sömn. Se om jag hinner sova nått i eftermiddag efter jobbet. Ska dricka öl idag igen tror jag. Kanske.

Att alkohol tär på kroppen är ingen nyhet, men jag tror att min kropp tar mer skada av allt annat jag utsätter den för. Stress, för lite sömn och ännu mer stress.

Shit...

Kommentarer
Postat av: Linn

Du kanske borde kolla om du har blåmärken på skallen också XD

2009-04-25 @ 23:29:40
URL: http://pixie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0