Rond 2

Som tidigare skrivet i denna blogg, så är jag sämst på att sova.
Jag vet inte hur jag lyckas.
Möjligt att jag börjar bli en morgonmänniska.
Eller så börjar jag bli mer och mer som min mor...

Det spelar ingen roll hur sent jag lägger mig så vaknar jag runt 8-9 dagen efter.
Går jag och lägger mig vid 21, så vaknar jag kl 8, alt 9.
När jag har varit ute och svirat och inte kommer i säng förrän runt 3, så ja... Jag vaknar kl 9.
Igår slog jag på stort och var uppe till en liten stund efter 23.
Herregud!
Men se på fan... Jag vaknade kl 9 idag och lyckades inte somna om.
Jag var bombsäker på att jag denna dagen skulle vara uberseg i kolan.
Men nej.. Jag gick upp, drack kaffe, och sen var jag pigg som en kattunge.

Plockade in disken, slängde den skitiga disken i apvarmt vatten så jag Måste ta hand om den sen, plockade iordning sopor, katten spydde så jag fick torka upp det, gjorde kattlådan osv. Gick och duschade och nu har jag precis ätit frukost och hävt i mig en yalla.

Kommade timmar skall jag släpa mig till Willys och handla saker inför morgondagen.
Senare idag kommer Conny och Hanna förbi, så jag borde köpa något fikabröd.

Funderar på att dra igenom med dammsugarn senare och så måste jag flytta över alla skivor.
Sen tror jag iofs att jag måste klura ut något bra ställe att ha cdstället på. Jag blir lite rädd för det ibland.

Och jag Hatar mina grannar ibland. Hela sommaren har dom suttit här ute och pratat och pratat och pratat. Och nu när det är kallare ute tänkte jag "Yes, tysta dagar!" men nej.. Nu sitter dom där ute och har gjort det sen strax efter 9.
Det är fruktansvärt irriterande att höra dom, för man hör ju som bara att det låter inte vad dom säger. Och jag skiter fullständigt i vad dom säger, men kan dom inte sitta någon annanstans än precis under mitt fönster?

Nae, kanske bäst att man gör något åt dagen nu.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag känner mig helt tvärtom! Jag KAN inte somna. Särskilt inte nu när jag är hemma från GBG och har vant mig vid att sova med Alex. Plötsligt är min säng lite FÖR stor, och det är lite FÖR kallt i rummet. Och plötsligt var det morgon. BLÄ!

2008-09-29 @ 08:32:49
URL: http://highschoolhellcat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0