Positiv respons

Att föra en blogg är väl lite egocentriskt kanske, kan många tycka. Men har man som jag spenderat närmare 4år att prata med en kurator så blir det mycket tänkade om sina egna situationer och hur man tänker, hur man gör, varför man gör det osv. Förr hade jag då en person att dividera med, nu har jag min blogg. Och som tur är så sitter inte den och pratar med mig och ger mig råd, för då hade jag nog tappat andan. Men iaf, det är ett sätt för mig att dividera mina egna tankar, få ut saker och ting och kunna gå tillbaka. Skriv dagbok säger många, men nae.. ibland är det faktiskt kul att få respons på det man skriver, att folk finner det intressant. Jag finner denna blogg ypperligt tråkig, men sen är jag ju negativ också. Jag har väl en 6-7bloggar som jag kollar frekvent och läser om och tycker dom är intressanta och givande.
Fast det hade väl vart lite mer egotrippat om man tyckte om sin egen blogg och vägrade läsa andras...

Jag har nog fått en negativ kommentar, men jag fann den roande, i övrigt har det bara varit positiva kommentarer, och när man får det blir man peppad till att skriva mer.
Har alltid skrivit men det har legat lite på is ett tag men nu känns det som att det kommer tillbaka, och jag sitter inte och skriver om "idag drack jag 3 koppar kaffe"-inlägg utan lite mer intressanta. Eller nej.. denna bloggen var inte intressant, glöm det. Däremot har jag hittat flera ämnen jag vill skriva om, men som jag alltid glömmer bort titt som tätt och kommer på, på jobbet, när jag inte har tillgång till dator. Så det lär väl kanske förhoppningsvis dyka upp när som helst.. hmm... 

I övrigt så tror jag att jag håller på att gå in i en läsperiod. Jag har funnit det fina med att sitta och bläddra i en liten tidining och läsa artiklar och grejer, så varför inte gå på en bok?
Dock, när det gäller böcker är jag riktigt svårflörtad, så jag får se om jag har en bok i hyllan som går och läsa. Ole dole doff mellan 5 böcker.... Jäij.

Snart läggdags!
Kul att gå och lägga sig runt 21 en fredag. Men inget slår när jag la mig kl 20 en lördag!
Jag har syndat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0