Min röst har rymt!

Den är totalt väck och jag låter som en kille i målbrottet.
Men jag tror att jag måste jobba imon iaf.
Möjligt att dom märker hur taskigt jag mår och låter mig vara hemma sen.. Och måndagar behövs det folk..
Sen har jag inte riktigt samvete till att sjukanmäla mig heller...

Gårdagen var en dag för sig.
Jag hade väldigt kul. Trots fadäser på bussen till kåken så löste det sig.
Och nu har jag allt för mycket pengar i plånboken.. Gjorde åt med 300spänn knappt.
150 av dom gick till taxin.

Träffade så otroligt mycket kul folk, och även sådanna som jag inte sett på flera år.
Och jag vet inte hur många gånger jag fick höra "öh är du johnnys syster?!" pga efternamnet.
Dock var det för hög volym inomhus så höll till mestadels ute. Det gick inte att prata där inne, men ändå är man så dum att man försöker föra en konversation med någon. Så det är därför min röst är borta.
Men det var roligt!

När vi åkte hem så frågade chauffören vart på österängen jag skulle, så jag sa Södra apollovägen, så säger han "ja där har det brunnit!" att mitt hjärta for upp i käften och vände!
Men som tur var, så var det på motsattsida ovanför mitt hus. Jag tror det var en bil som brunnit men är inte hundra. Har letat på nätet men inte hittat nått. Så jag får leva i ovishet. Hähä. 

Jag är inte sugen på att gå till jobbet imon...
Har inte samvete att sjuka mig när jag har jobbat i sämre skick.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh nice med ny soffa! Ser skön ut på bilden! hade vatt sjukt gött med schäslong!

2008-09-07 @ 21:57:01
URL: http://transylvania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0