Lördag

Jag tror att jag ska börja bojkotta lördagar. Eller kanske alla dagar.
Sällan att någon vill umgås med en såvida det inte involverar alkohol.
De som funkar att umgås med, och som verkar ha en ömsesidig tanke osv har flytt fältet.
Allt som oftast är det jag som hör av mig för att umgås med folk, och då är det alkohol i bilden. Men orka hålla på så hela tiden.
Skulle vara kul att gå en promenad och snacka skit med någon, eller glo på en film, en fika på ett mysigt fik eller dylikt.
Men nej, här får man bara träffa folk när man ska supa skallen i bitar.
Vilket resulterar i att jag inte sett en själ förutom mina arbetskollegor sen början av september.

Och med skuldran är det bra. Det försvann i princip helt och hållet igår kväll. Värktabletter och sömn gjorde susen.
Vetesjutton vad som hände men förmodligen en sträckt muskel eller så.

Slap my face and put a foot in my ass

Till helgen som kommer är jag helt ledig, så jag får två lediga helger på raken. Det känns rätt fantastiskt.
På lördag ska jag åka till IKEA och köpa mig en tvbänk, cdställ, vardagsrumsbord, lampor och lite annat smått och gott.
Väntar med att köpa en tv, får hålla mig till den här tjuriga burken ett tag till.
Men jag gissar på att de helger som kommer, lär jag få sitta inne och inte göra ett skit då folk inte är speciellt intresserade av att umgås. Nej, jag är absolut inte bitter.

Kommentarer
Postat av: Caesar

Hade gärna umgåtts det vet du, men du envisas ju med att bo i småjävlaland :)

2008-09-23 @ 16:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0