Ja, jag säger då det...

En del människor förstår verkligen inte vad det är man säger till dom.
Ibland känns det som att man pratar med en vägg.
Som så många vet, så rinner det över ibland. Och när det gör det kan inte jag hålla käften.
Så nu var jag inte tyst...
Jag är så klart glad för hurdant läget är med personen i fråga.. men.. tänk lite..
Personligen anser jag att argumenten var lite.. omogna.
Fascinerande hur lite folk kan bry sig ändå.
Så, därför slutar jag att bry mig.
Har sagt det många gånger, men var gång så visar andra människor nya sidor hos sig själv. Hos människor jag inte trodde en sådan sida fanns. Därför kommer detta på tal rätt ofta. Jag slutar att bry mig. Så är det bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0