Hemmamys

Just nu sitter jag nerbäddad i soffan och har tänt lite ljus. Njuter av synen utav mina nya gardiner, mitt nya cd-ställ och mitt goa täcke.
Hittade en hel del på Ikea idag och för vargång jag få in en liten pryl här så blir det mer och mer hemtrevligt.
Mammas virkade gardin har även trillat upp i köket.
Bytt plats på micron och kaffebryggarn.
Jag har satt ihop cdstället men jag har faktiskt inte orkat slänga in skivorna i det än.
Men jag har ju en dag i morgon att roa mig med.
Är helt död och supertrött.
I veckan var jag lite småsugen på att strya upp någon form av sammankomst, men efter att inte någon hört av sig, och att jag samtidigt är så trött så ska det bli skönt att bara sitta inne och dega.

Var och käkade på det populära Jensens. Och jag blev riktigt besviken måste jag säga...

For ut till lampladan och hittade två lampor att hänga i fönstret ovanför sängen. Lite 50tals känsla på dom.

Gick inte åt så mycket pengar som jag trodde. Dock så hittade jag ingen tvbänk eller något vardagsrumsbord. Antingen är det för stort eller för litet. Det är inte lätt att hitta en stabil tvbänk på max 90cm....

Har skickat lite kort på framkallning också. Så i köket kommer det iaf hänga två a4foton.
De andra har jag inte riktigt kommit fram till än vad jag skall ha dom, förmodligen på tavellisten, men då måste jag hitta ett par snygga ramar.

Mina pengar sipprar genom fingarna.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Later som du har fatt det riktigt trevligt i lagenheten. Ska bli kul att se skillnaden nar jag kommer hem till jul :D

2008-09-27 @ 23:44:31
URL: http://virrpannan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0