Allmänt tjaffs

Denna veckan har vart helt okej.
Dock så vaknade jag med halsont idag och snoret producerades mer effektivt under dagen.
Som tur var så var L schysst och hjälpte mig, hade rätt mycket...
Under 14-rasten så kängade jag till T på ett rätt lugnt sätt, men L fann det givande.

Jag har upptäckt att jag är duktig på att hålla snyggt i köket genom att hålla ordning på disken. Iaf att diska.. Men inte att plocka in disken. Just nu står det disk från kanske.. en vecka som jag inte orkat plocka in. Så.. Jag kanske inte är så duktig ändå..

Imon ska jag iaf dricka öl med Nina.
En del gör mig besviken så jag startar på nytt plan.

Jag glömde borsta tänderna i morse så jag är riktigt nasty i käften...

Och på tal om ingenting. Det här med reklam.. Ibland undrar jag hur folk tänker.
Ta tex reklamen för Singen Bee.. Hysteriskt värdelös!
Jag hatar den!
Och likaså reklamen för mekonomen... vedervädrig.. Blä!

Jag är lite småhungrig.. Appropå mat.. På jobbet denna veckan har vi fått så brutalt god mat varje dag så jag blir lite mörkrädd... Men som vanligt sitter den där kärringen där och gnäller på maten. Visst, den har inte varit så god alltid, men ibland har kockarna sina dagar och det är brualt gott, som denna veckan, men ne.. hon sak Alltid gnälla. Nångång kommer jag säga åt henne att hålla käften... "nämen är det inte lite pepprigt, usch" laga din egen jävla mat då..

Imon hoppas jag på att jag hittar min drömsoffa.. Eftersom den första drömmen inte fick plats.

Orka.. mat.. Sug min lilltå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0