Äckelpäckel

Idag har jag inte gjort ett skit.
Jag har ätit frukost, legat i soffan, ätit middag, somnat i soffan, vaknat, degat, gått lite i lägenheten till och från, legat i soffan, degat lite till.. osv. Sen i morse har jag tänkte att jag ska samla ork till att duscha, men jag har inte kommit så långt än. Så, jag är hyperäcklig och osocial. Som en vanlig ledig dag. Har inte ens diskat som jag så gulligt lovat mig själv att göra...

Äh, orka. Får ta det disken imon, eller nått.. kanske...

Nu vet ni denna eminenta nyhet.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag måste faktiskt säga att jag älskar de där dagarna då man bara ligger och är snuskig. Jag älskar att vara äcklig. Helst med chipz o cola.

2008-09-24 @ 12:17:03
URL: http://highschoolhellcat.blogg.se/
Postat av: Lismonette2

Hej där snygg, kul att läsa din blogg. Du är sjukt bra på att skriva så man får intresse :-) Ha en skön helg så ses vi på Tisdag,

the bad 45årige kärringen från jobbet....;-)

2008-09-25 @ 22:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0