Vuxenpoäng

Idag fick jag mer vuxenpoäng.
När jag kom hem hade tidningen Buffé trillat ner i brevlådan, den man får som Ica-kund.
Och i den låg en bonuscheck på 25kr.
Hey, jag är vuxen!
Eller nästan... Det beror på hur man deffinierar saken.
Men allting är ju relativt.

Idag fick jag min lön. Det kändes riktigt bra.
Var uppe på A6 en sväng och gjorde lite ärenden. Tyvärr hittade jag inte det jag åkte dit för att hitta...
Tur att man har internet då.

Imon är jag ledig. Ska plocka iordning här hemma och packa och bara ligga i soffan.
Slog två flugor i en smäll idag och handlade innan jag gick hem så jag slipper gå utanför dörren imon.

På fredag bär det av mot stora staden Göteborg!
Är borta fre-lör, med jobbet. Ska dela rum med E. Kan bli hysteriskt.
Tur att man är nyfiken av sig när det kommer till intriger, för jag undrar hur det kommer att gå.
Jag tvivlar på att vi kommer att hålla ihop i grupp.
Menar, två av de som ska med är 40 resp 50år, resten kommer nog gå relativt fullt ut.
Någon vidare shoppning kommer det dock inte bli. Har avsett 1000kr till göteborg.
Har viktigare saker att lägga pengarna på. Och med min tur lär jag komma hem tomhänt iaf.

Min hals har vart uppfuckad i två veckor nu pga det där mögelmedlet... Jag gissar på att jag inte tål det.

Nej, om man skulle vara en oldie och läsa tidningen då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0