Ungdomar i tv

Vem kom på den idén?

Ett ungdomsprogram vid namn Ramp går på tv. Jag bestämde mig för att kolla vad detta var för något då jag aldrig sett det förr, det var inte så mycket att hurra för och det har pågått i 4min!

Vad beror denna otroliga sugighet av då?
Jo, dessa ungdomar som medverkar.
Ja, det är ett ungdomsprogram och är ju bara logiskt att det involverar ungdomar.
Men kom igen! Lär er prata och diskutera och föra en konversation på ett bra sätt!
Dessa ungdomar som medverkar borde få gå igenom något test, att svara på en enkel fråga, men svara på ett sätt som skulle få vem som helst att tappa hakan.
Det dom säger är totalt... ogenomtänkt och korkat. Ordförrådet dom har består så klart av "typ asså ah men liksom" och börjar varje mening med "men asså typ" osv. Ja, jag kan hålla på ett bra tag.

Vem är det som bestämmer att just de ungdomar som sitter där ska få vara med och göra sin röst hörd?

Hahaha! Herregud, just nu visas en scen där ett par vänner attakerar sin väninna som är intresserad av en så kallad tönt, och avslutar "ah, men asså.. det är him or us liksom". Jag blir lite rädd, men händer detta verkligen i dagens samhälle? Barn är elaka, men kom igen... Och på det sättet också...

Dom diskuterar om sådanna uppenbara saker. Kan inte dagens ungdomar tänka själva?
Ja, jag har rätt att säga sådär för jag är inte längre tonåring! HA!
Möjligt att folk fortfarande ser mig som ungdom, men inte i den låga nivån iaf.

Jag säger bara såhär; Vad hände med Bullen?!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Känns som svenska ungdomar håller på att bli som amerikanska ungdomar. Dock så växer de flesta upp runt 19 hemma, men i USA så är de omogna tills de är 21. Hoppas att vi inte är påväg dit också? :S

2008-11-02 @ 03:30:23
URL: http://virrrpannan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0