Sammanfattning av helgen

Lördagen började bra och fortsatte hålla i sig i det läget.

Strax efter halv två kom mor, knutte och Johnny. Mamma hjälpte mig med tårtorna.
Vid 14 kom Jocke och Nina med en skräckslagen Nova.
Och strax efter halv tre kom Johanna och Peter.
Jag måste säga att jag kände mig aningens omtyckt då jag missat mina syskons kalas men dom tog sig tid att komma på mitt.

Det blev en hel del pratande iochmed att alla ville föra olika samtalsämnen, och så blev det väl aningens trångt. Men vad fasen.. Det var trevligt.
För första gången kände jag mig omtyckt av Nova också.
Jag gissar på att det var Johnny som skrämde henne. Vi var i köket, mamma stod och diskade och jag skulle slänga nått skräp. Mitt kök är superlitet, så jag skulle backa ur från diskbänken, så sa det donk och där stod Nova och klamrade sig fast vid mitt ben och såg helt hysterisk ut.
Det kändes riktigt bra, måste jag säga.

Med lite fjäsk fick jag även upp två tavlor i köket.


På kvällen var det fullt ös medvetslös.
Hade inte förväntat mig något men jag fick benvärmare, ett par strumpor och två klubbor.
Gulligt värre.
Det var riktigt kul på krogen, trots att det var väl samma visa som det brukar bli, så var det roligare nu när man inte kommer ut så ofta.
Igår låg jag däckad hela dagen i soffan och plöjde massa anvsnitt av One tree hill..

Idag ska jag träffa både Emma och Linn som är hemma på besök.

Kommentarer
Postat av: Marie

Super nice... = )

2008-10-06 @ 16:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0