Saftkalas

Igår satt vi, 6st ungdomar, i åldrar 21-25år och drack saft.
Bara det tyder på att ingen av oss beter sig som den åldern vi möjligvis borde.
Men man kan ju se det såhär, klockan var runt 20 och ingen var direkt sugen på att dricka kaffe.
Men ändå! Det såg så sött ut när vi alla satt där och käkade tårta och koblajor och drack saft.
E badade i presenter. Idag gick hon, jag och T på stan för att utnyttja alla presentkort hon fått, men det sket sig rätt rejält...
Istället hittade hon grejer i affärer där hon inte hade presentkort. Jag hittade lite balsam och hårspray. T hittade en del hon också.

Förövrigt fick jag också en present idag. En försenad 20års present. Bättre sent än aldrig.
En övernattning, på valfritt Elite-hotell, i ett dubbelrum.
Jag har fram till 22/10-09 på mig att hitta någon att åka iväg med.
Kyss mina fötter så kanske du får följa med.

Idag var dock en väldigt sjuk dag på jobbet.
Men det är inget som berör er, och något jag inte orkar skriva upp heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0