Får jag lov att bjuda på en truddilutt?

Om en liten stund kommer E förbi och ockuperar stället.
Dock är jag supertrött så jag vetetusan hur bra det kommer att gå.
Men men..

Idag testade jag mina nya benvärmare, dom var faktiskt inge vidare... Syns inte att man har ett par.
Och jag höll på att frysa näsan och fötterna av mig i morse...
Jag hatar min näsa, ja den är iofs rätt liten och söt, men jag förstår inte hur den fungerar.
Om min näsa hade haft ett hjärta hade det varit aningens dödare än mitt.
Min näsa är allt som oftast som en isbit, jättekul att ha en isbit i nyllet.
Men när min näsa är kall så fryser hela jag.
Herromkvällen när jag låg redo för att sova, så var jag varm om kroppen, mitt nya täcker värmer bra, men... Ja, så klart.. Näsan var kall så jag låg och huttra och frös som en idiot. Så det var bara till att köra huvudet under täcket och hoppas på det bästa.
Vem hade kunnat tro att en sketen liten näsa hade så stor inverkan på en...

Men jag tror att min näsa hatar mig.
Mjuk är den också!
Mjuk och kall!

Framöver i veckan är det endast städning och plock i hemmet som gäller. I princip.
Jag och E försöker övertala L till att dyka upp på lördag. Får se hur bra det går.
På fredag efter jobbet ska jag kidnappa Karin och vi ska åka och handla, sen äta mat.
Sen ska jag ställa mig och göra smörgåstårta...
På lördag kommer stora tjocka släkten, kl 14. Så det är bara till att fortsätta med smörgåstårtorna och städningen.
Rätt tur i oturen att man inte träffar mer av sin släkt som man gör. Vi blir... hum.. räkna... 8st. Och det är bara syskon och mor + alla bihang. Jäij... Vi lär väl få sitta på varann i den här lilla lägenheten.
På kvällen kommer iaf E och vi ska ta någon drink, längre har vi inte bestämt utan vi får se vart vi hamnar om vi hamnar någonstans. Ingen av oss är egentligen direkt sugna på att festa och supa skallen i bitar, så därför har vi inte kommit fram till något mer än en drink.

Nu kom E!
Tjipp tjopp!

Kommentarer
Postat av: tina

jag kommer nog också en liten sväng om det går bra. (: en liten. haha. Ska ju jobba i helgen. S:

2008-10-03 @ 00:18:47
URL: http://tinys.blogg.se/
Postat av: tina

Haha. Har erki skvallrat? XD



ja, jag fick min one tree hill idag. ska hämta ut den sen! (: ett tips är att kika på cdon, för då kan du köpa två säsonger för 499:- tror jag. asbilligt. (: VILL HAAAAAAAAAAAAAAA alla.

2008-10-03 @ 11:24:54
URL: http://tinys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0