Den bittra vardagen

Jag hatar sega människor. Sånna som väntar med att resa sig från sätet på bussen, tills bussen stannat och öppnat dörrarna. Leder till att bussen får stå och vänta tills dessa sega människor rör på fötterna. (överseende med gammla människor).
Jag hatar även detta nya fenomen bland folk som STÅR STILL när bussen kommer och "ne jag vill inte få på först..."-mentaliteten. Vart fasen kommer den ifrån?
Jag hatar vintern, och jag hatar sönen. Den är på ingång och den är Inte välkommen!
Jag hatar kylan.
Jag hatar dryga människor som existerar i en stor byggnad även kallat jobbet.
Jag hatar att det aldrig visas nått sevärt på tv om helgerna nu för tiden. Tänk på oss ensamma stackare som sitter hemma en lördagskväll och vill se en bra film för en gångs skull, visa nått bra!
Jag hatar att min internet återigen strypts.
Jag hatar att mitt golv är som en isplätt och att mina element känns som en halvvarm fis.


That's all for now

Kommentarer
Postat av: Marie

Hahaha har du haft en jobbig dag? Kram siss

2008-10-30 @ 20:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0