And I am sorry my conscience called in sick again

Jag finner det väldigt roligt att reta min katt. Trots att jag får igen mitt i natten när hon sitter och slår på någonting så kan jag inte låta bli.
Hennes kattlåda står rakt in i badrummet så jag ser den när jag sitter i soffan. Och när hon går för att skita så står hon på kanten ut mot lådan och ser väldigt skum ut, och om man illblänger på henne så blir hon sur. Det är roligt!

Jag har märkt en riktigt go sammhörighet på jobbet.
Om någon inte är kry eller har ont någonstans, så kommer varenda en, nästan, och hjälper till.
Om någon har något problem, så finns det alltid någon till hands, eller bara vill prata, så är det alltid någon som lyssnar.
Rätt trevligt, trots allt.
Fast ibland vill jag slänga näven i bordet och skrika Håll käften, till varenda jävel.
Många har missat det där med att man behöver inte skrika för att tala om något.

Och nej jag tänker inte lägga upp massa bilder på min katt. Finner naturen lite exlusivare att visa upp än min katt...

Kommentarer
Postat av: Karin

Bah!

2008-10-10 @ 19:56:15
Postat av: Alexandra

Skönt att känna så på jobbet. Trots ev. irritationsanfall. Såna får vi alla!

2008-10-10 @ 21:15:01
URL: http://highschoolhellcat.blogg.se/
Postat av: Emma

Maha, you go.

2008-10-12 @ 10:15:17
URL: http://emmlala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0