18,47

Om ett par minuter ska jag ner mot bussen och åka tillbaka till stan.
Finner det grymt störande att jag ska nästan hem till mor.
Det blir kalas för Erki som blir hela 25år, och där hon finns att nå, är i en lägenehet, mitt emot mor. Kunde ju vart skitsmidigt om man bodde kvar på torpa. 2min att gå.. Nu tar det 35min sammanlagt att ta sig dit.

Men det ska bli kul. Och det blir ju tårta så klart. Men kommer inte kunna stanna så länge, det är ju en dag imon också.
Hoppas att hon kommer gilla presenterna.

På lördag blir det partyparty i hennes ära. Återstår att se hur pigg man är på det. Kommer så klart infinna mig på plats, men sen vetetusan.. Jobbar fram till lördag, och då är man rätt död. Men men..

Nu skall jag bege mig.
Skepp o'hoj!

Kommentarer
Postat av: tina

Kul o se dig idag! (: klart vi ska ha skitkul på lördag! Jag är laddad. (:

2008-10-22 @ 23:06:33
URL: http://tinys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0