Varför?

Ja, varför kan jag inte sitta ner och ta det lugnt?
Helt frisk är jag inte, men jag mår mycket bättre. Nu kan jag röra mig utan att det gör ont.
Idag är jag mest trött. Men jag är så fruktansvärt kass på att låta saker vara och ta det en dag när jag mår bra och har tid.
Okej, jag har tid. Men får jag en idé måste den ske direkt!
Mitt hem är rätt kaotiskt, har inte städat på evigheter och har slängt saker överallt. Och jag är så less på att jag inte slängt ner saker och ting i förrådet. Men nu jäklars! Kanske inte idag, idag ska jag fokusera på mitt hem. Imon är mycket möjligt att jag går en och annan vända neråt.

Funderar på att börja lite smått med julpyntet i helgen redan. Hade tänkt vänta. Men.. Nej.. Jag kan inte vänta. Jag hatar att vänta. Dock har jag inte så mycket julpynt så, what the heck, då kan jag likaväl slänga upp det lilla jag har.

Jag älskar att pyssla. Och jag har värsta grymma idén. Men jag behöver en silverpenna... :(
Om jag inte gör om vill säga. Hmm...

Jag får väl sysselsätta mig med att peta på katten annars idag. Hon låter så roligt då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0