Trött...

I morse var jag helt väck.. Orkade ingenting över huvudtaget. Gick hela dagen och tänkte "Oh vad skönt, imon är jag ledig, då kan jag pyssla lite med städningen och ta det lugnt" men icke. Chefen frågade om jag kunde jobba, så jag tacka ja. Senare idag ringde M och kollade åt chefen om jag kunde komma på morgonen och göra konfen. Så, ja.. Jag börjar kl 6 imon bitti..
Men jag slutar iaf tidigt. Får inte jobba längre än till 15. Men visst, dom kanske smackar på med en 15-16rum till 15.

Har tvättat idag, lagom roligt.

Nu vet jag vad jag ska ge Emelie i julklapp. Emma återstår att se. Jag har även kommit på vad jag ska ge bror.
Spännande spännande. Nu behöver jag inte tänka på ett tag.

På söndag blir det shoppingrunda. Lovade systeryster att följa med upp till a6, men jag har faktiskt glömt bort varför hon ville att jag skulle följa med. Men what the heck! Så det blir iaf IKEA och sen infjäskat att fara till Rusta, ÖB och Ekohallen, hoppas jag på. Sen ska jag se om jag hittar ett par jeans. Och så ska lilla mamma.
Men jag måste vara hemma till 18. Har ett mycket viktigt möte med min tv.

Ptja, det var det för nu.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag har kommit på till dig men inte till Emelie, hehe späx. Ha det roligt på ikea och allt!

2008-11-19 @ 20:24:27
URL: http://emmlala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0