Shoppingrunda

Idag har jag bränt otroligt väldigt skitmycket pengar!
Runt 11 kom mor och syster och plockade upp mig för att jag kände att jag var för lat för att åka in till stan. Behövde sova ut en aning.
Vi åkte till Ekohallen först. Där hittade vi enorma kulor, svarta, så jag tog två och syster tog 4. Hittade även en lampskärm till sänglampan. En svart med hål i.
Sen åkte vi till Rusta, väl där hittades en del julklappar, sen fick jag tag i spisplattor.
Nästa stopp blev ÖB. Där fanns inte ett skit egentligen.. Fick med mig lite marmelad hem. Sprang på Marie och hennes mor och trollungen dock.
Sen kom den värsta delen av historien; A6.
Där var vi i evigheter kändes det som. Först Gallerix, köpte en märkpenna. Sen JC och hör och hämpna! Jag hittade svarta jeans. TVÅ par! Helt sanslöst! Det gick på en del pengar så syster var snäll nog att lägga ut pengar för jag var osäker på hur det var med pengar på kortet. Sen gick vi in i lite andra affärer och tyvärr fann vi inget...
Sen ikea. Där blev en gubbe skitsur.
Köpte bara lite ramar och stuff där.

Hittade ingen julstjärna eller ljusstake. Glömde köpa julklappen till Emelie, påbörjade julklappen till Emma. Hittade inget roligt till Johnny...
Får ta en runda på stan sen och titta på indiska och lite annat.

Fick mina julkort idag så dom är påskrivna och färdiga. Nu är det bara att vänta på tills det är dags att skicka iväg dom.

Ptja, det var nog allt för denna gång.

Kommentarer
Postat av: Emma

Ojoj vilken runda!! :O Trött nu?

2008-11-23 @ 20:51:35
URL: http://emmlala.blogg.se/
Postat av: Ninna

Å varför blev gubben sur då? Jag blir ju nyfiken när du skriver så fattar du väl!!!

2008-11-23 @ 22:57:45
URL: http://dragonfly08.wordpress.com
Postat av: Johanna

Undrar jag med vad de var för gubbe!

2008-11-24 @ 17:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0