Måndag

Jag har kommit halvvägs med städningen.. Plockat undan skräp och dammsugit. Sen dog jag i soffan. Känner mig lite smått väck i pallet idag.
Har fixat lite kort, bland annat julkort, så nu ska jag jaga adresser!
Sen borde jag ringa min käre storebror också, men jag orkar inte det för tillfället. Haha.
Och så kanske jag borde plåta ihop ett presentkort till mors födelsedagspresent.
Hon vet redan vad hon ska få, men det kan hon ju råka glömma bort.
Katten har kommit på den otroligt sjuka idén med att sitta på min tvbänk framför tvn och tvätta sig och att se allmänt dum ut... Enerverande..
Och så måste jag sända ett litet grattis till E som blivit moster, och så klart ett grattis till hennes syster. Visserligen bara E som lär läsa det, men ändå.. Tanken som räknas.

Jag kom på en sak, att efter ha skrivit negativa saker, snarare ordbajsande, så är det väl dags att skriva lite positiva saker.. Och jag har kommit på en sak.. Jag är glad över att mitt hår börjar återhämta sig! Nu fattas bara längden.. Jag vill ha det där långa svallande håret som kittlar mig på rumpan.

Hmpf...


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hoppas du har kvar min adress Josie! ;)

2008-11-17 @ 16:34:13
URL: http://transylvania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0