Hör upp!

Okej, lite svårt att höra, men se hit!
Det skall införas julklappar i familjen. Till mor och knutte är allt klappat och klart, höhö, fyndigt! Till min syster och hennes karl är allt klart och till min ena bror och hans fruntimmer är det klart, likaså till Nova. Ett problem återstår dock.. Det finns ju en till.. Jag har ingen som helst aning om vad jag ska ge min bror. Så, bror; Ge mig förslag!
Jag själv skulle nöja mig med helosansalva eller en jäkla massa av ICAs majs.
Jag och E,na har dealt om julklappar också, men där kom vi fram till att allt skulle ske med överraskning. Hmm...
Men på nått sätt är det lite kul.. Man kanske behöver ett uppehåll från julen fyllt av ångest för att börja uppskatta skiten igen.
Jag har absolut ingenting att skriva om jag ska vara ärlig, så sug min nytvättade lilltå, tack :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Wiie, suprise is the shit!

2008-11-19 @ 15:51:00
URL: http://emmlala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0