Fredag; Hell yeah!

Jag är faktiskt lite smått sugen på att festa till det. Umgås med folk och röja.
Men det finns lite problem. Till det krävs det folk, och så krävs det att ingenting skall hända.. Vilket det alltid gör.
Äsch, det får vara...

Gårdagen var faktiskt riktigt rolig måste jag säga. Alla hade mycket stannarum. Så efter lunch gick jag, M och L ihop och vi var klara med alla rum, utom 1, till klockan 14.
När vi gick igenom spegelsalen så pratade vi lite om blommorna som stod på bordet. Jag reflekterade över att det satt som orangea kulor i en av växterna, M gjorde samma sak, fast vid ett roligare tillfälle.
Jag tappade en kartong och böjde mig fram för att plocka upp den, samtidigt som jag står där med röven i vädret reflekterar M över dessa kulor och säger "Åh kånkelbär!". Humor!
Den 21e ska vi ut och äta. Kan bli spännande.

Jag har drömt mardrömar hela veckan. I natt drömde jag en riktigt mysig dröm i mysig miljö. Men tyvärr eskalderade den drömmen också till en misär. I slutet av drömmen blev jag sådär hemskt förbannad på allt och alla och blir sådär våldsam.
En natt drömde jag om vampyrer hela natten, och jag lyckades aldrig vakna heller... Det var obehagligt.
Jag hatar vampyrer.

När jag var liten så drömde jag mardrömar om den här filmen. Men jag tittade på den jätteofta! Snacka om att man är dum som barn...



Jag borde försäkra min hårboll. Enligt tvn så kan inte djur göra sånt själva..

Idag får jag lön! Mer än väntat och jag kom över 100timmar också, det trodde jag faktiskt inte.
Så imon ska det bli till att storhandla.. Inget slår ett välfyllt kylskåp!

Och jag tror ändå att jag kommer lyckas rätt bra med att uppnå en julkänsla. Sist jag la ner energi på det så fick jag en julkänsla, men den dog rätt fort när dörrklockan ringde... Men i år, då jäkla!
Kommer dock jobba lördagen efter julhelgen, ett par timmar bara. Jag vill inte, och egentligen så kan jag väl inte, men jag gör det för att vara snäll. På kvällen ska jag mysa med Emma och Emelie, god I miss them! Så jag tänkte bjuda dom på kahlua och bakverk.

Idag tänkte jag faktiskt sova ut, men när klockan var 8,05 så var det någon som tyckte att det var dags att borra lite, och höll på i kanske 40min.. Nu är det knäpptyst, och jag kan inte gå och sova. Tack!

Ne, om man skulle slänga i sig lite bröd och ta sig härifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0