Första advent

Och jag har inte dött än.

Igår kändes jag helt och hållet till 100% frisk när jag vaknade. Så jag bestämde mig för att åka till mor och titta på när hon bakade lussebullar. Fick med mig ett gäng hem, eller det var tänkt så, men jag glömde dom.. Så klart..
Tog även med mig lite julpynt hem. Slängde ut allt igår kväll. Tyvärr så var ljusstakarna smått efterblivna så dom kom inte igång förrän idag. Så på mitt fina svarta vardagsrumsbord ligger en röd duk som mor gjort, och på där en skål med clementiner, underbart! Och dom var goda också.

Idag var jag uppe en sväng till min bror och fikade. Blev en relativt kort sväng trots allt.

Har vart aningen kreativ idag och burit ner skräp. Ja, det är kreativt! Och har även vart nere en sväng i förrådet och slängt in lite onödig skit.

Tavellisten sitter på sin plats och den har fått sig ett A4-kort i form av en ratt!
Börjar bli riktigt tjusigt. Tyvärr inte juligt... Jag har inge julpynt...

Äh orka, det får räcka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0