Äckeldag

Jag säger bara blä...
Så dåligt som jag mådde idag har jag nog aldrig gjort...
Inte bra att blanda sådär hejdlöst...
Idag var det tänkt att åka runt i second hand affärer och kolla prylar, något som jag faktiskt sett fram emot och längtat efter.. Men icke, jag mådde för dåligt.. Så vi besökte två sen gav jag upp.. Så vi åkte till Maxi och storhandlade och mor fick säkert massvis med poäng på sitt ICA-kort för att jag vart så duktig och glömt mitt. Hon var för övrigt jättegullig och hjälpte mig genom hela butiken för jag var helt väck. Blev dock piggare efter en liten stund.
Så nu är kylskåpet välfyllt igen!

Gårdagen var givande, men det blev lite för mycket som sagt.. Hua..
Imon ska jag jobba till typ.. 18-19 nångång.. Jag hatar söndagar.
Speciellt sånna man jobbar på.

Ne jag tror jag ska krypa längre ner i soffan och sova en stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0