Yakteiyak

Jag blir lite less på mitt jobb ibland, när dom förväntar sig saker och ting eller snarare tar för givet att vissa av oss ska ställa upp. Jag ställer mer än gärna upp, men inte 10-13timmar per dag, och jag tar gärna emot en förfrågan först.
Ja, det är dags för storstädning.
Jag och Elin tittade in på Trottaren där det renoveras för fulla muggar och inte en chans att vi får komma in till där och städa...
Blä!

Min dator är död!
Okej, datorn funkar men skärmen funkar inte, och det är inte fel på något kretskort för just nu är datorn inkopplad i en extren skärm. Så jag sitter och skriver på laptopen som ligger i soffan och framför står en stor fet skärm på en pall... Smidigt värre. Så det var bara att ringa bror.... Blä på det också.

Och i helgen vill jag göra nått. Jag fick en enormt bra lön!
För någon vecka sen frågade Emelie om jag ville ta en öl med henne, men då kunde jag inte/hann inte, så jag fann det ypperligt bra att trakasera henne :)

MU!

Kommentarer
Postat av: Emelie

wwiiii en uppdatering! woowwww! ;) öl öl öl

2008-05-14 @ 22:22:24
URL: http://transylvania.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0