Rastlös

Jag har upptäckt att jag på senare tid har svårt för att varva ner och ta det lugnt.
I söndags var första gången på evigheter som jag bara låg i soffan och inte gjorde ett skit.
Annars brukar jag sitta en stund när jag kommit från jobbet, sen blir jag rastlös men är för orkeslös för att jag skulle kunna umgås med folk, så det är uteslutet, så jag brukar sitta och pyssla. Men nu har jag inget pyssel så det har blivit att jag gått och städat en del på rummet. Och nu då även packat.
Ibland brukar jag ställa mig och diska, speciellt om jag är ensam hemma, eller dammsuga.
Gå runt och plocka med småsaker. Idag sydde jag upp ett par byxor till mor, som jag nålade igår. Inte så mycket som tar på energin men ändå. Förr när jag kom hem från speciellt skolan, så orkade jag inte ens lyfta ett finger. Men nu.. Herregud.
Men samtidigt är jag totalt söndertrött...
Inte så bra när man inte kan varva ner och sätta energin på 0%

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0