Myror i brallan

GAH!
Jag kan inte bara vara.
Har vart ledig idag och det går inte! Vaknade vid 8 men låg kvar till halv nio, gick upp och redan 10,20 ungefär var jag utanför dörren och på väg upp till A6. Var hemma till ett ungefär.

Pratade strunt med mamma och gjorde ingenting.
Men sen gick hon och vilade så där satt jag i soffan med världens energi och hade Inget att göra.
Men vad sker då? Jo jag ställer mig så klart och diskar, sen får jag ett ryck och börjar plocka i skåpet under diskhon och skurar ur det totalt och ställer iordning på skiten.
Torkar av nått klet på väggen som suttit där i evigheternas evighet. Blir klar lagom till mor vaknar till liv igen.

Sen har jag inte gjort nått, och nu for mor iväg till High Chapparall med sin gubbe för att han ville dit och träffa sina vänner. Jag erbjöd mig att följa med och hålla mor sällskap men jag vill inte åka dit, så hon sa att jag kunde stanna hemma. Och här sitter jag...
Med överskottsenergi till minst 5 pers, inget att göra, ingen att leka med, ensam med katten, inget att städa eller packa.. BLÄ!
Jobbar imon också så jag kan inte ragga upp någon för en öl eller två..
Eller?

Hmm...

Roa mig, ffs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0