Invasion #2

Fipplade lite med packadet idag igen. Hittade ingen ohyra i garderoben tack och lov. Däremot i en påse som hängt helt öppet bakom garderobsdörren! Så det var bara att rota i alla väskor och allt som hängt där. Hittade många döda och en levande. Langade över dom till mamma som tvättade ur sakerna medans jag letade efter mer. Insåg sen att jag hållt i ett par sockar, där det var som mest i, och fick lite smått panik och började studera min t-shirt, varpå min kära mor börjar riktigt våldsamt borsta på mig med händera. Chockerande reaktion. Och hon är värre än mig när det gäller ohyra. Men ja, dom är riktigt jävla äckliga!

Storstäd på Trottoaren fortsätter. Idag skulle vi finputtsa. My ass att det gick.
Man blev riktigt trött när vi traskade in där efter lunch idag.
Igår när vi gick ifrån vid 17,30 så var det inte en pryl på golvet, det var städat och riktigt snyggt. I fredags hade de lovat att dom Inte skulle borra mer. My ass, igen, självklart hade dom skräpat ner något så hejdlöst över hela golvet, ställt kartonger på möbler vi städat, slängt skräp överallt, borrat i betongväggar så betongdamm lagt sig i skinnsoffan, ställt disk på golvet. Dom är vägg i vägg med köket men kan inte ta tillbaka sina koppar/glas när dom är klara...

Och det är så hiskeligt fult där inne så det är inte sant!

Usch.

Igår ringde Danne och sa att han lämnar in nycklen på onsdag eller torsdag nästa vecka så jag kan flytta nästa helg. Fantastiskt skönt att det äntligen blir av.
15dagar kvar till festivalen och återigen har jag inget direkt sug för den. Men jag tror att det lär komma så småningom. Ska bli kul att träffa Anna, Carro och Sulan iaf. Det är väl dom enda jag ser fram emot, ja och så den håriga mannen Andreas som jag inte sett sen 2006. Allt annat kan kvitta.
Har inga som helst planer på att supa som ett svin och har ingen alkohol med mig som det är nu heller. Kanske blir någon öl sådär. Det är inte så kul att gå runt där när man är kass i buken och skallabank och bara vill ligga i sängen och dräggla.

BLÄ!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ja, byggarbetare ar ett slakte i sig!

Harligt med nya lagenheten :D

2008-05-20 @ 22:15:04
URL: http://johnssonjeanette.blogg.se
Postat av: tiny

jag HATAR små äckliga kryp!! var det pälsängrar? såna har jag ju med här.. dom är fruktansvärt äckliga.. *ryser*

2008-05-21 @ 02:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0