Flytta is not the shit

Nää!
Jag har fått ihop tre säckar med skräp från endast mitt lilla rum! Och jag är inte klar än...
Kaos i rummet.. Tagit ner saker från väggarna, packat ner stereon, plockat ut allt skräp ur garderoben, bara det blev en säck, hittat saker jag inte vet vad jag ska göra av dom osv... Gah!
Sug min lilltå!

Igår åkte datorn iväg på reperation och i natt drömde jag en hemsk mardröm. Involverandes fåglar. Jag hatar dom!

Var på stallqvarn med mor och Knutte och hittade två glasbyttor, en kopp, en väggklocka ala 50tal och en tvättpåse.

Nu ska jag laga mat så jag inte hungrar ihjäl eller nått, för det vill ni ju så klart inte..

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Det kommer bli toppen sen! :*

2008-05-20 @ 09:04:58
URL: http://highschoolhellcat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0