Effektiv dag

Idag har jag vart riktigt duktig.
Vaknade vid halv tio ungefär. Så otroligt gött att vakna vid normal tid och inte sova bort halva dagen.
Iaf, kl 12 var det tvättid. Sen gick jag och mor och handlade. Intresseklubben antecknar.
Mellan varven ner i tvättstugan och gnäll så plockade jag i mitt rum.

Gick igenom mina kläder i lådorna och plockade ner kläder i säckar som jag inte lär använda den närmaste månaden. Fick ihop 2 säckar. Sen gick jag lös på golvet, eftersom jag fått en invasion av pälsängrar. Fyfan vad äckliga dom är!
När jag hittade dom första gången rös jag i hela kroppen. Så det var sådär lagom mysigt att sitta på huk med dammsugarn i högsta hugg och plocka bland grejerna som låg på golvet 
Usch!

Så golvet är iaf klart, förutom under sängen då.

Jag fasar för min garedrob. Den är full från golv till tak med massa skit som jag slängt in där genom alla åren här.
Nu vill jag dock ha massa kartonger så jag kan få ner lite saker i lådor så det inte blir så mycket jobb sen.
Ge mig!

Har även slagit in två presenter till Nova.
Men eftersom risken finns att Jocke eller Nina läser så tänker jag inte säga vad det är. Mohahaha!

Ja, såhär duktig har jag vart idag.
Guldstjärna till mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0