Torsdag

Återigen, FAN VAD JAG STÖR MIG PÅ FOLK!

Så, nu var det ute.

Varför? Jo, detta eviga tjatande om vikt och skit.


Igår på jobbet satt dom och gnällde över sina vikter, och någon påpekade för en att hon absolut inte skulle äta såntdär onyttigt för då kommer hon inte i bröllopsklänningen. Och i nästa sekund sitter dom och pratar om sina svulltider om helgerna. Och påpekar att dom tränar som idioter. Tror dom verkligen att dom kommer gå ner i vikt när dom håller på att svulla sådär?

Och ja, jag störde mig på en väninnas blogg...
Hon skrev "Måste börja gå ner i vikt nu annars kommer jag aldrig få någon."
Sen NÄR är vikten det viktigaste faktorerna på att man skulle få någon?
Förlåt mig kära du. Men.. Sluta tänk så!
1, du behöver inte banta
2, om någon inte gillar dig för att du skulle ha lite hull är han inte värd dig
3, du har inget hull!!!

Varför är det sådan uppståndelse till vikt och dylikt?
Klart det är nyttigt att röra på sig, men ORKA hålla på sådär!

Och folk som sitter på lunchen och äter massa grönsaker, frukt till kaffet osv, så slinker det ner nåra kakor..
Och ja, jag är väl lite dum i huvudet som lägger märke till sånthär, men fattar dom ingenting?
Verkar inte så...

*fnys*

Idag fick jag hem 3 plagg från haléns.
Ett sånt här, fast i rött
image62
En sånhäringa
image63
Och en sånhär
image64

Nice som fan!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Snygga kläder, ser dom gärna på!

2008-03-06 @ 19:58:48
Postat av: Soph

Nice clothes :) Och bra om vikt, allt för stor hysteri kring det där! :P

2008-03-07 @ 10:04:36
URL: http://soph.se
Postat av: Soph

Thank you very much ... I like it too! Fast det känns lite väl vårigt och glatt för att vara jag egentligen ;) haha

2008-03-08 @ 10:54:09
URL: http://soph.se
Postat av: Emmaa

Ja din väninna verkar ju helt dum i huvudet, synd för henne att det är psykiskt så att hon måste gå och prata med någon om det.

2008-03-11 @ 23:32:17
URL: http://Emmlala.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0