Titt som tätt blir jag ägd av mig själv

Idag var det rundor i staden.
Fixade klart lite bra-att-ha-saker.
1440kr fattigare.
Kul...

Jag hade en dröm för bara någon dag sendan, där jag kunde se en person som gick på min grundskola.
Personen i fråga har jag inte sett sen högstadiet, känner inte människan och har ingen som helst aning om vem det är, bara ett ansiktet man känner igen.

Idag såg jag den personen och det var skumt.
Kort och gott ägde jag mig själv, på sätt och vis.

Lite för ofta så träffar jag på saker och människor som jag inte har någon direkt anknytning till.
Som jag inte ens känner, utan bara "jaha, hon gick ju på Attarp" eller "Coolt, en sån hade jag när vi bodde där" osv.
Och så dyker sådant upp i vardagen.
Nej det gillar jag inte.

Varför drömmer man om sånt för?

Kommentarer
Postat av: Emmaa

Wohoo! jag har knappt så mycket pengar! haha

2008-03-15 @ 22:45:27
URL: http://Emmlala.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0