Men skit i det då!

Det är något så otroligt enerverande när folk inte svarar/hör av sig!

Jag sänkte mig tidigare och hörde av mig till en vän för att se vad han skulle göra idag.
Jag har fortfarande inte fått nått svar.
Om man nu inte vill göra nått, säg det då!

Gah!

Kanske skulle sattsa på dom där låstasvännerna som mor pratade om.

Inre irritation av olika anledningar och ont i gommen.
Kul lördag.. Känns som om man kanske skulle gå och sova..
Men det går ju inte för hela stan har fest och skriker och gapar.
Ja, Erki, jag hör er enda från Ljungarum, tänk på det!

Alltså.. Hur svårt är det att svara på ett sms?
Att totalt ignorera för att man inte vill hitta på nått köper inte jag.
Och bortförklaringar köper jag inte heller såsom "jag hade inte mobilen på/inga pengar/den var död" osv.
NEJ!

Herregud vad dom skriker där ute. Och nej jag hör er inte från ljungarum, jag är bara lite bitter.
Såg en film innan som fick mig på tjurigt humör.
Och bitter då.

Fick lite insyn i vad jag vill ha, men inte kan få osv.

Ja, blabla jag mår bra, men jag är bitter ffs... Bitter!

Äh orka!
Nu ska jag äta mig fet på morötter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0