I drömmarnas värld

I över en veckas tid har jag drömt samma dröm.
Varje natt.
Samma innebörd, samma handling.
Men olika miljöer och olika människor.

Men allt är detsamma, hela tiden.
Det har ägt rum på festivaler, fester, skumma lokaler, platser jag inte kan sätta fingert på vart det är, skolor osv.

Enerverande?
Mycket!

Jag tänker inte berätta Vad det är.
Det kan ni få klura på själva.

Men det komiska är att i drömmen är det perfekt och kul.
När jag väl vaknar och tänker på det jag drömt så rynkar jag på näsan och får rysningar.

Jag tror mitt undermedvetna försöker få mig att bli normal.

Tyvärr undermedvetna, det där kommer aldrig att hända.
Sucker!

Kommentarer
Postat av: Karin

Du arbetar som parfymförsäljare och går omkring i studentkläder och fnittrar samtidigt som en oemotståndligt snygg man med skäggstubb och 50 000 i lön friar till dig?

2008-03-12 @ 16:37:23
Postat av: Karin

Slyna, säg vad det är!

2008-03-13 @ 15:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0