Folköl och dunkadunka

Jag skulle kunna skriva en mening, endast en mening, i detta inlägg. En mening som kort och gott sammanfattar gårdagen och resultatet av den. Hur kul jag hade och hur galet det var.
Och den meningen är "Mitt självförtroende ökade från lite till mycket"

Jag jobbade 14-20,30 men det var tänkt att jag skulle haka på Erki och hennes kompis ut en sväng. Lite sådär "Hej-jag-har-inget-liv-så-jag-hakar-på-er-och-hittar-ett-hehe" kändes det som. Men det ändrades snabbt.
Jag rusade hem och gjorde mig snygg och jag tror jag anlände till den så kallade förfesten innan 21,30. Två groggar och två öl blidde det och det räckte.
Trotts att jag blev totalt väck och har lite luddigt minne, så var det faktastiskt kul!
Och jag var inte fullast i gänget!

Vi tog taxi ner mot Olearys. Inga problem med vakten.
"Hon är lite yngre"

Ja, och varför då denna emenenta mening om mitt självförtroende då?
Jo för att... Det säger jag inte. Hihi.

Karin, jag vet att du kommer försöka tvinga ur mig detta nu, och du ska få veta så snart vi ses.

Idag vaknade jag kl 9,28 för att min smarta bror ringde. Sen kunde jag inte somna om.
Och jag orkade inte gå upp heller. Så jag låg och drog mig till 11. Sen var det dags att gå upp.
Kl 13 skulle man vara i habo för att fira kusinen som fyller 20.
Det är bra att Jocke skaffat barn för då hamnar Nova i fokus och man kan sitta i soffan och vara totalt frånvarande och inte tänka på att behärska sig.
Jag hälsade bara på dom där gamla människorna sen höll jag mig borta. Jag tror inte ens hon kände igen mig.
Jag är Jäkligt imponerad över att mor satt i köket och både käkade och fikade!

Vi for därifrån runt halv fyra och jag var totalt väck.
Hela vägen hem satt jag och försökte pussla ihop gårdagen och allt som hände.
Och kom då på en sak, och började småflina. Johnny frågade då vad jag satt och flinade åt och jag sa bara "Jag försöker komma ihåg gårdagen" sen satt han och demonstrerade lite olika uttyck och det var på pricken så det var. Slaget i pannan är väl det som sammanfattar det mesta.

Kort och gott; Fredagen blev bra självförtroende och slag i pannan. Hehe.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahah ja da va juh inte dåligt!!!! Läget me du då?
Kram

2008-04-01 @ 10:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0