Sug min feta röv!

Idag är jag less och irriterad.
Ont i halsen, trött och gnällig.

Världens pissigaste dag på jobbet.
Asbra när man inte är så pigg... Vet inte hur många gånger jag nyst och hur många nysningar jag kvävt.

Jag vill bara lägga mig ner och sova i en vecka. Jag orkar inte mer.

Seriöst.. Jag orkar inte...

I helgen ska jag bannemej se på film så det sjunger om det!
I morse tänkte jag att jag skulle gå bort och hyra en film, på lördagen, och bara gotta mig. Eftersom jag ändå måste utanför dörrn på söndag har jag en anledning till att kunna hyra film. Ja, jag är lat. Men... Sekunden senare kom jag på att min DVD fortfarande är borta.
Ja, jag har slarvat bort en DVD-spelare... 10p till mig.
Imon ska bror hjälpa mig att bära saker ner i förrådet. Jäij, någon som vill hjälpa till...

Appropå poäng. Jag undrar hur många vuxen poäng jag har nu.
Jag jobbar, jag bor ensam, jag är med i facket, jag skaffade mig en massa försäkringar igår, jag är med i hyresgästföreningen, jag har en såndär bricka man ska ha till nycklarna så jag får tillbaka dom, jag har ett eget hemnummer, Ja, det är det jag kan komma på...
Jo! Jag går och lägger mig innan 22! Sug på den!

Blä. Jag måste duscha men jag orkar inte.
Antingen kryper jag iväg och gör det, annars får jag göra det kl 3 i natt. Börjar jobba 5,30 imon. Jippi.
Sug min lilltå!

Blä blä blä blä blä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0