Snor!

På sätt och vis kan jag tillägna detta inlägg till Eriikanu då det mestadels kommer handla om snor.

Jag är förkyld och har gått och slemmat större delen av dagen. Näsan har runnit som ett niagarafall och tyvärr kan man inte springa iväg och snyta sig bara sådär. Så det vara bara till att gå med näsan i vädret och hoppas på det bästa.

Sur har jag varit idag.

Och det luktar illa i mitt hem! Jag fattar inte vad det är!
Det luktar typ sura sopor. Men jag har inga sura sopor..
Johnny var här och bar grejer. Han var i skåp och kollade. Tänkte att det kunde bara avloppet och spolade vatten.
Ringde mamma och förklarade för henne. Rätt som det var dök hon och Knutte upp på en snabb visit och mammas näsa gillade Inte stanken. Så jäkla äckligt!

Tur att snoret trillade in i näsan nu, när jag är ledig. Eller ja, tur i oturen då jag har min enda lediga helg för sommaren nu. Ja, jag tjatar om detta, men förstå min misär!
En snorig ledig helg! Kan inte bli värre...

Men någon lugn och ro blir det inte.
Grillning hos syster imon och på söndag flyttar Knutte.

Blä!

Snor snor snor snor snor snor snor

Jag får väl vara lite glad som hittade 100spänn på Le Trottoir (stava?) när jag städade och 5spänn på bishop. Och fick en gammal tiolapp i veckan plus 15spänn i mynt. 2v med dricks är ovanligt.

Gött!

Kommentarer
Postat av: Emelie aka The queen of Snor

ooops hoppas det inte var jag som smittade dig....

2008-06-27 @ 22:55:39
URL: http://transylvania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0