Måndag

Ja, idag är det måndag.. Tror jag... Ja, det var måndag. Och sista dagen i Juni månad. Fysjutton vad tiden går fort!

Yeah yeah
Helgen då...

I lördags sov jag ut som tusan. Gick upp runt 9 skulle jag tro. Tog det väldigt lugnt eftersom jag var(är) sjuk. Runt halv två kom Jocke och Nina och hämtade upp mig och hjulen förde oss till Johanna och grillen.
Alla var totalt knäckta och döda och totalt genomtrötta.
Vet inte vad klockan var när jag kom hem, men jag skulle tippa på 18 ungefär.
Då dog jag i soffan. Sov en stund strax efter 19 för jag var så trött, så klart.
Sen var det bara film och däckande.
Mitt i natten runt 3, vaknade jag i vanlig ordning till pga att min kropp är dum. Sekunden senare ringde Mange och var som vanligt full. Allt var som det skulle.

Söndagen, då sov jag till halv elva! Det är länge för att vara jag nu för tiden.
Runt tölv kom Jocke och hämtade upp mig, igen. Ja, det är asbra att bo "granne" med sin bror när man ska till mamma.
I och med att Knutte skulle flytta så agerade vi bärhjälp. Jag, Johnny, Jocke, Knutte och hans bror bar ut större delen av hans lägenhet. Och jag var fortfarande sjuk med mer feber än tidigare i veckan, så jag hjälpte till att bära in i släpet, men orkade inte så mycket mer sen. Så jag satt och snackade skit med mamma, som också var helt väck.
Hon berättade att hon ska in på lungröntgen snart. Vi stod i köket, eller mor stod och jag satt, Johnny kom in och drack vatten och frågade varför mamma skulle in på röntgen. Mamma svarar då att det är något fel på hjärtat och Johnny ser helt förtvivlad och liten ut och säger med ängslig röst "Men då ska du ju inte stå upp". Det var dagens bästa kommentar!

Sen var det bara hem och dö.
Fast jag lagade pizza innan jag dog.

Och nu ska jag dö igen.

Kommentarer
Postat av: Emelie

vi kan dö ihop om du vill? (fast jag är på bättringsvägen)...

2008-07-01 @ 16:38:17
URL: http://transylvania.blogg.se/
Postat av: Emelie

jag kan sympatidö om du vill?

2008-07-01 @ 16:38:50
URL: http://transylvania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0