Lugna besked

Efter lite tragiska öden på bussen, var Sam tillbaka i morse. Nog för att han är lite speciell, så är hans röst lugnande.

Nu har jag kommit på vad jag tänkte skriva sist. En av alla dessa saker som irriterar mig.
Jag är så ininorden trött på människor som bryter när dom pratar.
Nu snackar vi inte "jag-är-värsta-coola-invandrare-som-bor-på-råslätt-och-bryter-på-turkiska"-brytningen.
Utan brytningen där man måste koncentrera sig och verkligen lyssna för att förstå, man måste sitta i närheten och riktigt riktigt lyssna. Palla!
Ja, det har med jobbet att göra. Nu är det FYRA stycken som suger på svenska, och som knappt kan göra sig förstådda över huvudtaget. Idag frågade en mig på jobbet vem som jobbar i helgen. Hon sa "Vem jobba i helgen?" jag frågade "Menar du denna helgen som kommer eller den som var?" och hon "denna helgen" och jag "jag jobbar till helgen och martina jobbar i helgen" och hon "inte martina, vem jobba i helgen" seriöst, jag fattade inte vad det var hon ville ha fram, som så många andra gånger. Det hon menade var att hon ville veta vem som jobbat i helgen som varit. Men det kom fan aldrig fram förrän efter en stunds dividerande. Man måste prata åt dom för att man ska fatta.
Det är extremt jobbigt att sitta där strax innan 8 på morrnen och lyssna på deras brytning som inte är av denna värld, och högt pratar dom, sen upprepar dom allt Hela jävla tiden... Det gör mig less.

Imon kommer förmodligen mina hyllor trilla upp på väggen, hoppas man kan fjäska åt sig att en tavla eller 4 åker upp också. Återstår att se.

Imon kommer världens bästa söster på besök, Marie, och jag har en aning om att Alva så klart också kommer följa med.

Från v26-v33 kommer jag vara ledig 23 dagar, varav 14 dagar av dom är semester. Jippi.

Jag har en del elvis-prylar ändå, hehe.
   

Undra vad jag ska göra med mitt Chevamärke... På marknaden jag köpte den på, hade dom satt fast massa bilmärken på en träbit. Det var rätt snyggt, men då måste man engagera sig i att skaffa en träbit, och det är ju jobbigt..
Orkar inte plocka fram den nu...

Fick en snilleblixt och testade min korsett som jag inte haft på mig på evigheter. Och eftersom jag gått ner enormt mycket i vikt sen jag köpte den för 3år sen skulle det bli intressant att se hur det såg ut.
Ni tittar på egen risk.

Den vart nästan lite stor, men den sitter grymt mycket bättre i dagsläget.
Testade att sätta mig ner och det var lättare sagt än gjort, haha. Men jag lyckades ta mig ner på knä och byta skiva i stereon iaf.
Kul kul.

Jag hoppas det regnar i helgen så man slipper ha ångest över att man tagit på sig att arbeta hela midsommar. Skulle ev fått hoppa in och jobba imon. Vilket innebär att jag då skulle fått jobba 7dar denna veckan och 5dar nästa vecka, alltså mån-sön, mån-fre. Jäij!
Men det verkar som jag slipper det då chefen inte hört av sig. Så imon blir det bara ett möte kl 15. Göttigt.

Nu ska jag besudla toaletten med min röv!

Kommentarer
Postat av: Tiny

men gud va skönt att sam är tillbaks! haha. jag fick fan ont i öronen av den andra tanta. XD

haha

2008-06-17 @ 23:28:05
Postat av: Emmaa

Puh, Sam is the man!

Sjukt snyggt med korsetten! Love it.

2008-06-19 @ 16:55:20
URL: http://emmlala.blogg.se/
Postat av: saran

var faktiskt vansinnigt snyggt det där.. om man ändå hade lite boobs!

2008-07-03 @ 14:55:12
URL: http://saratrorhonvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0