Katastrof

I morse när jag åkte till jobbet var Sam borta från Citybussarna. Han som berättar vilken hållplats som kommer. Istället hördes en skrovlig hes kärring. Det skar i öronen och gjorde ont i hela kroppen.

Idag hade Erki ett skitäckligt rum, så jag hjälpte henne som moraliskt stöd att städa det. Hon gick ute i rummet och hulkade och torkade blodspya, medans jag stod i badrummet och skurade en svart toalett och hulkade om vartannat. Det var så otroligt äckligt! Det stank som tusan. Vi var tvunga att gå in med handdukar för näsan/munnen för att inte spy. Blodfläckar i lakanet och blä! BLÄ!

Jag blir så irriterad ibland, över ingenting. Som på jobbet idag. Bara avresor i princip, mycket spärrat från igår. Två på jobbet valde att gå ihop, totalt korkat eftersom dom får göra dubbelt så mycket. Det funkar om man har mycket stannarum. Så jag vart irriterad över att vi fick gå och hjälpa dom. Och mer irriterad över att två andra gått hem. Blä på det också...

I lördags var det adjöfest. Jag skulle haft min inflyttningsfest då, som vart planerad sen en tid tillbaka. Men icke.
Återstår att se när det sker. Har en ledig helg i sommar, bortsett från min semester, och den är nästa helg. Fantastiskt kul. Jag kommer inte ens kunna sitta på en uteservering med en kall öl för att utvecklas till 5. Blä!

Jag har glömt vad det var jag egentligen tänkt skriva så jag skiter i detta nu.

Kommentarer
Postat av: Soph

Oh, Sam ... :(

2008-06-16 @ 19:54:26
URL: http://soph.se/
Postat av: Emmaa

What!? SAM!? :/

Vart är världen på väg... vilket förfall.

2008-06-17 @ 12:16:41
URL: http://emmlala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0